Bitefight – neoficialny web » Ako postupovať pri krádeži konta

Ako postupovať pri krádeži konta

Stále sa stretávame s nedostatočnou informovanosťou hráčov o postupe pri krádeži hernej postavy.

Postup ak sa Vám nedá prihlásiť na hráča:

1.) Pozrite sa či nemáte alebo naopak máte zapnutý CapsLock, poprípade nemáte zmenený jazyk klávesnice. Skontrolujte správnosť servera.

2.) Vymažte si Cookies a cache vo vašom prehliadači prípadne skúste sa prihlásiť v inom prehliadači.

3.) Na každej prihlasovacej stránke do hry bitefight máte možnosť okrem samotného prihlásenia sa aj možnosť preposlať si heslo na svoj mail. Je pod označením „Zabudol si svoje heslo?“. Heslá väčšinou chodia na mail okamžite, ale pri čakaní netreba obvolať a kontaktovať všetkých kamarátov a spolubojovníkov, ale hernú obsluhu a to najlepšie SGO alebo GA a to najlepšie pomocou súkromne správy na fóre, alebo cez IRC chat.

Aké informácie dať v prvom kontaktovaní a oznámení o krádeži:

Nestačí iba správa „ukradli mi účet“ alebo „ukradli mi účet ten a ten a heslo mi pošlite sem“.

a.) NICK hráča a server kde ste o neho prišli
b.) ID hráča
c.) mail, ktorý bol uvedení na postave

Ak ste dostali odpoveď každý prípad sa nasledovne rieši individuálne. Prosíme nemažte aktivačné správy vo Vašej e-mailovej schránke pri registrovaní hráča na server. Aktivačný mail obsahuje server, nick hráča a heslo hráča.

Krádež sa hlási hneď a nie po týždni alebo mesiaci.

Konto sa vracia iba RAZ!


Surf.sk